Emilia Constantin este psihopedagog și logoped în cadrul Asociației Help Autism.
A absolvit în anul 2014 Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității București, specializarea Pedagogie. Și-a continuat formarea profesională prin programul de master “Formarea Formatorilor” la aceeași universitate.
În perioada masterului a fost voluntar în cardrul Asociației Studenților de la Psihologie și Știinte ale Educației, unde a organizat și susținut traininguri pentru studenți și totodată a contribuit la formarea unei noi generații de traineri.
Are o experienta de peste 3 ani în domeniul Psihopedagogiei Speciale, îndeplinind atât rolul de psihopedagog cât și pe cel de logoped.
Își continuă formarea profesionala participând la diferite cursuri și workshopuri.
Prezintă la Conferința Internațională ABA 2018:
Tulburari specifice de invatare la copiii cu TSA
– delimitări, diagnosticare și intervenție precoce
In cadrul acestui workshop ne-am propus sa prezentam caracteristicile tulburarilor specifice de invatare (dislexie, disgrafie, discalculie, disortografie) diagnosticate si la copiii cu tulburari din spectru autist.
Prin prizma informatiilor prezentate, aducem in atentia parintilor si specialistilor necesitatea unei diagnosticarii corecte, timpurii si importanta interventiei specifice, in terapia tulburarilor de invatare la copiii cu autism.